Екстер҆ єр заряджених паркетників виконаний у спортивному і досить агресивному стилі. Передня частина автомобіля має перероблений бампер та топові фари головного світла. Також, завдяки персоналізації, кроссовер має декілька варіантів оздоблення в тому числі і елементами з карбону. Audi RS Q3 прикрашає оригінальний спойлер та деякі вдосконалення підвіски та тормозної системи, окремо в цьому списку йде вихлопна система, яка звучить так ніби перед нами справжній спорткар.
Як ми вже заначали раніше, під капотом Audi RS Q3 та RS Q3 Sportback встановлюється чудовий п'ятициліндровий 2,5-літровий двигун, який розвиває 395 к.с. у стоковому варіанті.
З таким мотором кроссовер долає позначку у 100 км/год всього за 4,5 секунди. Максимальна швидкість обмежена на 250-ти км/год, а середня витрата пального заявлена нижче 10 літрів на кожні 100 км пробігу. Відтепер у водія з҆ явився вибір в налаштуванні автомобіля, який отримав назви RS1 та RS2. В цих режимах, компактний кроссовер стає схожим на гоночний автомобіль, який просто вимагатиме від Вас зібраності та чітких реакцій. В якості опцій новачок дооснащений керамічними гальмами та 21-дюймовими кованими колісними дисками.
Інтер҆ єр має власну харизму та ексклюзивні елементи, яки придають йому шарму та стилю заряджених моделей Audi з префіксом RS. Спортивні сидіння, кермо в алькантарі та топове обладнання мультимедійної системи завершують картину якісного та розкішного салону RS Q3.
Новачки матимуть два нові кольори кузова та карбонові елементи, але у базі клієнти отримують чорний глянець, який також виглядає досить цікаво та гармонійно. Орієнтовна вартість базової версії класичного Audi RS Q3 складатиме 60 тисяч євро, а купе RS Q3 Sportback на півтори тисячі дорожче…